FAQ

/FAQ
FAQ 2017-11-27T14:37:48+00:00
Kunt u de producten die u heeft gekocht retourneren bij een salon? 2016-09-27T11:07:24+00:00

Het is niet mogelijk om de producten die u via de webshop heeft gekocht te retourneren bij een salon. De producten dienen teruggestuurd te worden naar het hoofdkantoor.

Kunt u de producten die u bij een salon heeft gekocht retourneren bij Murad.nl? 2016-08-31T11:03:57+00:00

Het is niet mogelijk om de producten die u in de salon heeft gekocht te retourneren bij de webshop.

Wanneer heeft u recht op gratis samples? 2016-09-27T11:08:32+00:00

U ontvangt drie gratis samples als u meer dan €50,- besteed aan producten. U kunt de samples zelf selecteren. Indien de samples niet op voorraad blijken te zijn, worden willekeurige samples meegestuurd.

Hoe kunt u de bestelling betalen? 2016-09-27T11:08:42+00:00

De bestelling kan betaald worden met IDEAL.

Hoe wordt de bestelling verzonden? 2016-09-27T11:08:48+00:00

Uw bestelling wordt verzonden met GLS.

Is er een minimaal orderbedrag? 2016-09-27T11:09:13+00:00

Er is geen minimaal orderbedrag, zit u onder een bepaald bedrag dan komen er wel verzendkosten (€7,50) bij de bestelling.

Het bestelde artikel is beschadigd, wat moet u nu doen? 2016-11-07T11:18:11+00:00

Is uw ontvangen bestelling beschadigd? Stuur dan een e-mail, inclusief foto, naar info@ultracosmetics.nl, u zult verdere informatie ontvangen over de procedure om het product te retourneren. Stuur het volgende formulier (ingevuld) mee als bijlage: retourformulier.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van de bestelling teruggestort? 2016-09-27T11:13:05+00:00

Wanneer de retourzending bij ons is ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Hoe kan de bestelling worden geretourneerd? 2016-09-27T11:19:47+00:00

Wilt u uw bestelling retourneren? Stuur het retour formulier naar info@ultracosmetics.nl. Voeg het retour formulier tevens toe aan uw retourzending. U dient het product binnen 14 dagen te retourneren, anders kunnen wij het helaas niet meer terugnemen.

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen? 2016-08-17T16:24:33+00:00

Het is niet mogelijk om de bestelling te ruilen. U zult de bestelling moeten retourneren en het gewenste product opnieuw moeten bestellen.

Waar kunt u terecht met overige vragen? 2016-08-17T16:23:28+00:00

Heeft u vragen die hier niet tussen staat, neem dan contact op met ons hoofdkantoor door te mailen naar: info@ultracosmetics.nl.

Wat is de levertijd van de bestelling? 2016-08-17T16:18:45+00:00

De bestelling wordt na ontvangst van de betaling binnen 2-4 werkdagen verzonden.

Kan de bestelling in het buitenland worden bezorgd? 2016-08-23T11:08:31+00:00

De bestellingen kunnen alleen worden verzonden naar adressen in Nederland of België.

Kan de bestelling ook op een ander adres worden geleverd? 2016-09-27T11:20:37+00:00

Bij het afrekenen van de producten, krijgt u de optie om de producten op een ander adres te laten afleveren. U kunt bij de factuurgegevens uw eigen adres invullen en vult bij ‘verzenden naar een ander adres?’, het alternatieve adres in.

Wat gebeurt er als u niet thuis bent wanneer de bestelling wordt bezorgd? 2016-11-07T10:45:43+00:00

Wanneer u niet thuis bent als de bestelling wordt aangeboden, zal de bezorgservice deze in eerste instantie bij de buren aanbieden. Wanneer dit niet mogelijk is zult u een bericht ontvangen om een nieuw tijdstip van bezorgen te kiezen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? 2016-11-07T10:42:16+00:00

Wij versturen al onze bestellingen met bezorgservice GLS. De bestelling zal u aangeboden worden aan de deur.

Kunt u de bestelling nog aanpassen of annuleren? 2016-09-27T11:21:12+00:00

Nadat u de bestelling heeft betaald, kunt u de bestelling niet meer aanpassen of annuleren. Wanneer u de bestelling toch niet wilt hebben, kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Het aankoopbedrag van het product wordt teruggestort nadat de retour is ontvangen.

Hoe plaats ik een bestelling? 2016-09-27T11:21:24+00:00

Selecteer het gewenste product, verander eventueel het aantal artikelen en klik op ‘in winkelmand’. Selecteer vervolgens ‘winkelmand bekijken’ of  klik op uw winkelmand rechtsboven. Als u niet verder wilt winkelen klikt u op ‘doorgaan naar afrekenen’. Vul hier uw factuurgegevens in, controleer uw bestelling en selecteer een betalingsmethode. Vervolgens klikt u op ‘bestelling plaatsen’, u komt nu op de betaalpagina. Volg de stappen op de betaalpagina. Nadat uw betaling voldaan is, zult u een bevestiging ontvangen van de bestelling.

Wat zijn de verzendkosten en hoe worden deze berekend? 2016-09-27T11:21:43+00:00

De standaard verzendkosten voor een zending binnen Nederland bedragen €7,50 excl. BTW. Is het totaalbedrag van een bestelling hoger dan €50 dan vervallen deze automatisch.